Založ si blog

Uspávanka v nás

Operené árie o kvalite bytia

Coca-Cola z polepšovne

Tvoj hviezdny lesk ako z peny

Sedíme tu navždy verní

A zavše klam

Zavše klam

O podnájme

Stĺpoch do neba

Sekvencie strachu ako v DNA

Vyzliekaš sa pokorne

Pokožka ti vonia po levanduli

Alegória na čas čo sa mení

Uspávanka v nás

Uspávanka v nás

Koh-I-Noor

21.03.2024

Keby bolo keby Znie novou básňou Napísať ti chcem láskou Opantaný A Koh-I-Noor ti venujem Premenený Na tuhu v týchto riadkoch Klzkú a vpíjavú Sťa pohľad tvoj Keď si češeš vlasy Narábajúc hrebeňom ako mečom Dosýta ma vypĺňaš Letmo srdečným celkom Ten najväčší diamant Vteká do duše ako malinovka Bublajúca láva Nerozbitný Predsa sa láme O tie pevné pery Keď [...]

Navždy spolu

17.03.2024

„Devätnásteho februára roku tisíc deväťsto osemdesiat šesť sa narodil pre našu vlasť slávny Iluškin Trombnojev. Tento spisovateľ si zasluhuje našu pozornosť. Od útleho veku sa venuje literatúre. V škole prezentoval veršovanky a podobne ako iné deti písal diktáty. Teraz, v tridsiatich šiestich rokoch, dostáva svetaznalú Vajerničovu cenu za literatúru! [...]

Som ja, si ty

10.03.2024

Slzy hystérie Sú päsťou pod oko Ničomný sluha Som ja, si ty Som ja, si ty V tomto smogu Hre ako o závod Secesnom slohu Kadiaľ ma zas vedieš Ktorou alejou smrti Navždy tebou zatratený Opäť ja a ja A v diaľke vidieť búrku

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Vladimír Garaj

Každá ruža má aj tŕne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 53456x
Priemerná čítanosť článkov: 1114x

Autor blogu