Založ si blog

Archív: november, 2022

A ja cniem

Úkosné právo Právo na lásku A ja cniem Bola si mi letom, rečou i dušou Magistrála citov Panom i labuťou Krivky, kypré tvary Kde Múzy dávajú zbohom A ja cniem a ja cniem A ja cniem za tebou S istotou ťa iný nosí pri srdci Ako sadzou ufúľanú S úsmevom Takú ťa mám vynorenú Obľúbil si ťa on Keď v prehnanom strachu Vypla si telefón Bola si mi i piesňou Zúfam a strádam […]

Pokračovanie článku

Zamat vo fúriku

Zamat vo fúriku Apoštolská tieseň Učí ma, že lepšie je Nehrať sa na ruže Svätých Starodávne zvitky Neviditeľný piesok v očiach A čas Áno, to ma vtedy omrzelo Keď som ti hladil prsia A videl v tvojich Očiach zelených Zrkadlisko, kde sa nejeden Utopil A bol som ako láva Bol som ako prameň Tieň ničoho o nikom V krvi sa to vraj pozná Hriešne slovo hriešnikom

Pokračovanie článku

Uhorka v salóne

Uhorka v salóne Nemý kompas nahoty Obesená a sama Predvídavá samopaš snov „Tu som!“kričí ako pes Je tu clivo-v jej dome A ja strádam A ja míňam Peklom a predsudkami Čierne oči tvoje

Pokračovanie článku

Muž, ktorý mal rád „turka“

V rodinnom dome Na vidomoči sa ozve tresknutie dverí: „No čaute! Ako sa dnes máte?“ Janko sa rýchlo vyzuje, topánky sa rozletia nedbalo po chodbe, ako by sa nechumelilo… „Jano, uprac si tie svoje bagandže, príde nám návšteva!“ ozýva sa spoza televízora Ján Ryskej, Jankov otec- inak […]

Pokračovanie článku

Maliarov zlomový deň

V dvojizbovom byte v podkroví na Rumanovej ulici je ticho. Býva tu čudný zjav, istý neoholený muž. Je vychudnutý a so spustenými plecami pobehuje v onom tichu sám. Hlavou mu chmúria toky prapodivných myšlienok a fantázií, ktorým rozumie len on sám: „…som Anton Čibej, mne sa to musí podariť… Musí. Za každú cenu!“ Je jedna hodina poobede, […]

Pokračovanie článku
Zomrel podnikateľ Fedor Flašík. Bojoval s rakovinou

Zomrel podnikateľ Fedor Flašík. Bojoval s rakovinou

22.04.2024 09:38

Známy politický marketér zomrel vo veku 66 rokov v pražskej nemocnici.

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

22.04.2024 15:00

Úspech slovenskej zbierky na muníciu pre Ukrajinu zneužili podvodníci. Vytvorili podobnú stránku a nabádajú ľudí posielať peniaze.

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

22.04.2024 15:33

Ministerka kultúry chce zlepšiť súčasný stav a túži po priblížení sa k objektívnosti vysielania. O návrhu má v stredu rokovať vláda.

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

22.04.2024 11:28

Podľa Fica na ministerku útočia „duchovní bezdomovci, nekultúrni ľudia, ktorí netušia na čom je Slovensko postavené“.

Vladimír Garaj

Každá ruža má aj tŕne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 57751x
Priemerná čítanosť článkov: 1132x

Autor blogu