Založ si blog

Kríž

Dvaja muži sa rozprávajú pri obede. Sú to dávni priatelia. Jeden sa potrebuje posťažovať druhému:

„Vieš, keď ja mám taký veľký kríž!“

Dojedia. Ten druhý muž poklepe toho prvého po pleci a povie mu:

„Poď so mnou, musím ti niečo ukázať…“

Sadnú teda do auta a prejdú ďaleko až na miesto, kde ten muž býva. Vystúpia z auta a ten mu ukáže veľký hangár. Pootvorí drobné dvere a vojdú dnu:

„A toto je zas môj kríž!“

V hangári leží na zemi niekoľko desiatok metrov dlhý drevený kríž. 

Koh-I-Noor

21.03.2024

Keby bolo keby Znie novou básňou Napísať ti chcem láskou Opantaný A Koh-I-Noor ti venujem Premenený Na tuhu v týchto riadkoch Klzkú a vpíjavú Sťa pohľad tvoj Keď si češeš vlasy Narábajúc hrebeňom ako mečom Dosýta ma vypĺňaš Letmo srdečným celkom Ten najväčší diamant Vteká do duše ako malinovka Bublajúca láva Nerozbitný Predsa sa láme O tie pevné pery Keď [...]

Navždy spolu

17.03.2024

„Devätnásteho februára roku tisíc deväťsto osemdesiat šesť sa narodil pre našu vlasť slávny Iluškin Trombnojev. Tento spisovateľ si zasluhuje našu pozornosť. Od útleho veku sa venuje literatúre. V škole prezentoval veršovanky a podobne ako iné deti písal diktáty. Teraz, v tridsiatich šiestich rokoch, dostáva svetaznalú Vajerničovu cenu za literatúru! [...]

Som ja, si ty

10.03.2024

Slzy hystérie Sú päsťou pod oko Ničomný sluha Som ja, si ty Som ja, si ty V tomto smogu Hre ako o závod Secesnom slohu Kadiaľ ma zas vedieš Ktorou alejou smrti Navždy tebou zatratený Opäť ja a ja A v diaľke vidieť búrku

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Vladimír Garaj

Každá ruža má aj tŕne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 53492x
Priemerná čítanosť článkov: 1114x

Autor blogu