Založ si blog

A ja cniem

Úkosné právo

Právo na lásku

A ja cniem

Bola si mi letom, rečou i dušou

Magistrála citov

Panom i labuťou

Krivky, kypré tvary

Kde Múzy dávajú zbohom

A ja cniem a ja cniem

A ja cniem za tebou

S istotou ťa iný nosí pri srdci

Ako sadzou ufúľanú

S úsmevom

Takú ťa mám vynorenú

Obľúbil si ťa on

Keď v prehnanom strachu

Vypla si telefón

Bola si mi i piesňou

Zúfam a strádam

Cniem len cniem

A ja cniem za tebou

Navždy spolu

17.03.2024

„Devätnásteho februára roku tisíc deväťsto osemdesiat šesť sa narodil pre našu vlasť slávny Iluškin Trombnojev. Tento spisovateľ si zasluhuje našu pozornosť. Od útleho veku sa venuje literatúre. V škole prezentoval veršovanky a podobne ako iné deti písal diktáty. Teraz, v tridsiatich šiestich rokoch, dostáva svetaznalú Vajerničovu cenu za literatúru! [...]

Som ja, si ty

10.03.2024

Slzy hystérie Sú päsťou pod oko Ničomný sluha Som ja, si ty Som ja, si ty V tomto smogu Hre ako o závod Secesnom slohu Kadiaľ ma zas vedieš Ktorou alejou smrti Navždy tebou zatratený Opäť ja a ja A v diaľke vidieť búrku

Aké je to krásne

04.03.2024

Aké je to krásne Milovať Aké je to krásne Zdieľať city Ruka kráča v ruke Objatia – spolusvety Kiež by prchavé momenty Nevyprchali Láska nech rastie Stále – navždy Rozumieť a pohladiť Keď život bolí Aké je to krásne Milovať a byť milovaný

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

Vladimír Garaj

Každá ruža má aj tŕne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 54070x
Priemerná čítanosť článkov: 1103x

Autor blogu